استاد س.ا.میریوسفی
سمبکالاه


کسی گر نداند که قدرت چراست /  چو فرشی به تالار خانان سراست 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت11:39---29 اسفند 1392
سلام
بی زحمت ... چندتا عکس اصلی میخواستم
اینهایی که گذاشتید خوبه ولی چون طرح هست و کیفیتش کمه نمیتونم طرح جدید بزنم
اگه امکان داره عکس خام (عکس وسط) این طرح:
http://s5.picofile.com/file/8104660026/hg.jpg
و عکس اصلی و خام این طرح:
http://s5.picofile.com/file/8104677092/2M.bmp
رو میخواستم
اگه امکان داره چندتا عکس جدید هم بی زحمت بزارید...راستی ... از فیلم سرعت انفجار عکس یا کلیپی چیزی ندارید؟ حتی کوچک!!
ممنون میشم اگه لطف کنید برام ایمیل کنید
موفق باشید
در پناه حق
رضا کوه نشین - نیم سرخ - سمبکالاه گناباد


م
ساعت17:37---12 بهمن 1391
با سلام خدمت دوستان سمبکالاه کار من چندتا عکس از استاد میر یوسفی دارم تا بحال کسی ندیده اگه خواستی اجازشو بگیر برات بفرستم من خودم هم توی وبم نزاشتمش

مصطفی اسلمی
ساعت9:57---8 بهمن 1391
سلام

میخوای آمار بازدیدوبلاگت بره بالا؟؟

دوست داری وبلاگ خودت رو معرفی کنی؟؟؟

دوست داری تبادل لینک داشته باشی؟؟؟؟

دوست داری تبادل نظر با وبلاگ نویسان داشته باشی؟؟؟
من اومدم بهتون سر زدم اگه خواستید شما هم به من سر بزنید راستی اگه مایل به تبادل به لینک هستید لینک کنید و خبر بدین تا شما رو لینک کنم راستی اگه عضو شویم ممنون میشوم
www.i-c.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1398برچسب:,ساعت 12:24 توسط بچه های ساوه| |


هندزفری بلوتوث - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ